Wachtlijst medium (4-2-21)

Tijdens de lock-down gaat de wachtlijst niet open!!!

Eind februari weer meer nieuws.

Mails die nu binnenkomen met het verzoek om op de wachtlijst te kunnen komen, worden niet bewaard tot de wachtlijst open gaat!!!

Wij hanteren ook geen lijst  met namen van mogelijk geïnteresseerden naast onze wachtlijst.

Voor vragen en onduidelijkheden kunt u altijd mailen natuurlijk.

 

Foto: Yindy en Miley toen ze 8 weken waren.

Gelezen: 818 keer Laatst aangepast op donderdag, 11 februari 2021 17:47

10 reacties

  • Reactielink Hanneke dinsdag, 02 maart 2021 17:11 Geplaatst door Hanneke

    Begrijpelijk deze maatregelen! We houden de site iedere dag in de gaten. Ons gezin (2 ouders en 2 jongens van 11 en 16) willen graag in gesprek met jullie voor een pup!

  • Reactielink Guinyfer zondag, 28 februari 2021 23:27 Geplaatst door Guinyfer

    Ook hier houden wij jullie wachtlijst in de gaten. Wij zouden dolgraag een nieuw gezinslid willen verwelkomen....

  • Reactielink Peter en Ingrid Kloren maandag, 15 februari 2021 15:57 Geplaatst door Peter en Ingrid Kloren

    Goedemiddag wij zijn een gepensioneerd echtpaar wat heel graag in aanmerking komt voor een puppy of als gastgezin wil dienen. Een lieve herplaatser is voor ons ook een optie. We hebben in het verleden twee Golden Retrievers gehad. Nu we allebei niet meer werken is het tijd voor een nieuwe hond.We zullen de wachtlijst in de gaten houden.
    \hartelijke groeten

  • Reactielink Connie donderdag, 11 februari 2021 14:02 Geplaatst door Connie

    Hallo, ik was net bezig mijn motivatie e-mail te schrijven, maar zie dat de wachtlijst nog niet open is. Wij zijn een actieve gepensioneerde, echtpaar. Wij kijken er ook enorm naar uit, naar een puppy of eventueel een gastgezin te zijn.

  • Reactielink Jolien zondag, 07 februari 2021 07:32 Geplaatst door Jolien

    Jammer, maar begrijpelijk! Wij volgen jouw facebook en site nauwlettend en hopelijk kunnen we een ons tijdig inschrijven als het zo ver is! Grtjs

  • Reactielink Karin van Boekel zaterdag, 06 februari 2021 10:54 Geplaatst door Karin van Boekel

    Begrijpelijk!! Ook wij houden jullie website gewoon zeer goed in de gaten en hopsn op tijd te zijn om ons te kunnen inschrijven. ??
    Groetjes

  • Reactielink Nanny vrijdag, 05 februari 2021 12:32 Geplaatst door Nanny

    Helemaal goed! Wij volgen jullie nieuws....Veel succes met de hondjes.Vriendelijke groeten!

  • Reactielink Jackie vrijdag, 05 februari 2021 08:29 Geplaatst door Jackie

    Dankjewel voor de update.
    We houden jullie website in de gaten en hopen uiteindelijk een lieve pup te mogen verwelkomen in ons gezin.
    'Fingers crossed'.?

  • Reactielink Sabine ter Grote donderdag, 04 februari 2021 18:22 Geplaatst door Sabine ter Grote

    Begrijpelijk.. eerst even alle maatregelen afwachten. Hou jullie site goed in de gaten want we hopen ons in te kunnen schrijven voor een prachtige pup van jullie. ????
    Wat een schatjes op de foto zo samen ?

  • Reactielink Yanou donderdag, 04 februari 2021 17:48 Geplaatst door Yanou

    Helemaal begrijpelijk... Wij wachten geduldig af en hopen jullie snel te ontmoeten, als de maatregelen weer wat versoepeld zijn.

Zorg ervoor dat alle vereiste gegevens ingevuld zijn, aangeduid met een asterisk (*). HTML code is niet toegestaan.